Субота, 20.04.2024, 08:38

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Форма входу
Меню сайту
Календар
«  Січень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Фан-сайт Avril Lavigne Hi-Fi звук Все про Windows 7 Вред пива и пивной алкоголизм
Наш Банер
Тут завжди найкращі новини
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Ваш браузер:

Ваш IP: 3.133.109.211
 
Головна » 2010 » Січень » 09

Nintendo Wii, Project Natal і система «шостого почуття», розроблена в Массачусетському технологічному інституті. Ці системи та ще цілий ряд інших пристроїв і систем об'єднує інноваційний підхід до інтерфейсу користувача, заснований на візуальному розпізнавання жестів і рухів людини. Такі інтерфейси значно полегшують користувачам завдання управління складними електронними пристроями. Але всі перераховані вище як приклад системи, так чи інакше, вимагають наявність спеціального додаткового обладнання, що значно звужує сферу їх застосування. Новий інтерфейс, розроблений групою вчених з Токійського університету, позбавлений цього недоліку. Він використовує вбудовану в мобільний пристрій швидкодіючу камеру і не вимагає використання спеціальних кольорових маркерів, що дозволяє використовувати його в цілому ряді вже існуючих пристроїв.

Згідно з даними, опублікованими професором Масатоші Ішикава (Masatoshi ... Читати далі »

Переглядів: 2088 | Дата: 09.01.2010 | Рейтинг: 5.0/4 | Коментарі (0)

Компанії Nvidia and Weta Digital розробили новий інноваційний рендерінговий движок PantaRay, який здатний швидко і точно виконати рендеринг сцен, що містять мільярди полігонів. Спочатку цей движок був розроблений для прискорення попередньої підготовки даних рендеринга сцен і розрахунків динамічного освітлення для фільму Джеймса Камерона «Аватар».

Себастьян Сильван (Sebastian Sylwan), голова відділу досліджень і розробки компанії Weta Digital розповів: «Труднощі, з якими ми зіткнулися при роботі над фільмом« Аватар », змусили нас зовсім по-іншому подивитися на весь процес рендеринга сцен. Остаточна обробка виконувалася за допомогою RenderMan, але всі красоти, які ви можете побачити в цьому фільмі, були реалізовані на етапі попередньої підготовки даних. І основні проблеми саме полягали в високоефективної обчислювальної системи, здатної швидко і з достатньою точністю обробити величезні обсяги інформа ... Читати далі »

Переглядів: 1759 | Дата: 09.01.2010 | Рейтинг: 5.0/2 | Коментарі (0)

Copyright Sk8er-Boi © 2024
Час
Наш чат
Вірусна активність
Відвідувачі
free counters
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 60
Хостинг від uCoz