П’ятниця, 19.04.2024, 10:10

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Форма входу
Меню сайту
Календар
«  Січень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Фан-сайт Avril Lavigne Hi-Fi звук Все про Windows 7 Вред пива и пивной алкоголизм
Наш Банер
Тут завжди найкращі новини
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Ваш браузер:

Ваш IP: 3.141.47.221
 
Головна » 2010 » Січень » 9 » Новий движок PantaRay від Nvidia і Weta Digital - фільми стануть ще більш фотореалістичними.
Новий движок PantaRay від Nvidia і Weta Digital - фільми стануть ще більш фотореалістичними.
08:57

Компанії Nvidia and Weta Digital розробили новий інноваційний рендерінговий движок PantaRay, який здатний швидко і точно виконати рендеринг сцен, що містять мільярди полігонів. Спочатку цей движок був розроблений для прискорення попередньої підготовки даних рендеринга сцен і розрахунків динамічного освітлення для фільму Джеймса Камерона «Аватар».

Себастьян Сильван (Sebastian Sylwan), голова відділу досліджень і розробки компанії Weta Digital розповів: «Труднощі, з якими ми зіткнулися при роботі над фільмом« Аватар », змусили нас зовсім по-іншому подивитися на весь процес рендеринга сцен. Остаточна обробка виконувалася за допомогою RenderMan, але всі красоти, які ви можете побачити в цьому фільмі, були реалізовані на етапі попередньої підготовки даних. І основні проблеми саме полягали в високоефективної обчислювальної системи, здатної швидко і з достатньою точністю обробити величезні обсяги інформації. Тепер ми зрозуміли, що самим найкращим вирішенням цієї проблеми стане використання величезної обчислювальної потужності графічних процесорів компанії Nvidia, яка є безумовним експертом і лідером в цій області ».

«Фахівці Nvidia переробили код движка PantaRay для його роботи на GPU Nvidia, що підтримують технологію CUDA. Ця версія відразу почала працювати в 25 разів швидше, в порівнянні з оригінальною версією движка, використовуючи всю потужність сервера на базі Nvidia Tesla S1070 GPU »- розповів Марк Пріскаро (Mark Priscaro), представник компанії Nvidia, який брав участь у цьому проекті.

Такий підхід дозволить компанії Weta Digital створювати готові складні сцени швидше, одночасно скоротивши кількість пам'яті і процесорів, потрібних для цього процесу. Таким чином, художники отримали можливість оперативно виконувати повторний рендеринг сцен, підганяючи оптимальні параметри рендеринга, що, в свою чергу забезпечує більш високу якість рендеринга і більше фотореалістичні результати.

Компанія Weta Digital зараз збирається використовувати оновлений движок PantaRay, що працює на Nvidia Tesla GPU, для створення сцен для нового фільму Стівена Спілберга та режисерів Пітера Джексона «Тінтін / Tintin».

Автор: Sk8er-Boi
Переклад: Sk8er-Boi
Джерело: http://www.dailytechinfo.org/

Переглядів: 1759 | Додав: sk8er-boi | Теги: Рендеринг, Weta Digital, S1070, GPU, сцена, Освітлення, NVidia, Движок, PantaRay, Tesla | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Sk8er-Boi © 2024
Час
Наш чат
Вірусна активність
Відвідувачі
free counters
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 60
Хостинг від uCoz